۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بالابر مغازه مرگ دلخراش مرد جوان را رقم زد

  • کد خبر: ۳۰۰۷۷
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
بالابر مغازه مرگ دلخراش مرد جوان را رقم زد
رئیس ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی مشهد از مرگ دلخراش کارگری جوان در داخل فروشگاه لوازم یدکی موتور بر اثر گرفتار شدن سرش بین بالابر و دیوار خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سر آتشیار حسن عظیمیان با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای فردی در درون یک مغازه فروش لوازم یدکی موتور سیکلت، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۲ را به محل حادثه در خیابان ۱۷ شهریور مشهد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی مشهد ادامه داد: نیرو‌های امدادی به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، داخل یک فروشگاه عرضه لوازم یدکی موتورسیکلت، مردی جوان (کارگر مغازه) به دلیل نامعلومی حین استفاده از بالابر از ناحیه سر و گردن بین بالابر و دیوار طبقه زیر زمین و همکف این مغازه گرفتار شده و بطرز دلخراشی این مردحدودا ۳۰ ساله فوت شده است.

سر آتشیار حسن عظیمیان افزود: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله پس از قطع اصلی جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه و ست‌های نجات هیدرولیکی، عملیات رهاسازی جسم بی جان این فرد را از لابلای بالابر و دیوار انجام داده و سپس پیکر این فرد را که فوت وی توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شده بود را تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

رئیس ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد؛ تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->